❀「other」 solitary

Random but...

For some reason, I was looking up random seiyuu's.... and officially I think Saiga Mitsuki is my favourite seiyuu ever. Without knowing it. I mean, let's see.

My favourite character in...
Nabari no Ou? Yoite.
Kyou Kara Maoh? Wolfram (!!!)
D.Gray-man? Devit (Allen too but...)
Loveless? Natsuo.
Monochrome Factor? Haruka Kujo.

SHE PLAYS ALL OF THEM. *_________* I NEVER KNEW THAT.


Aside from that, Mitchell is here. He's down here visiting for today/tomorrow. He took a PCL bus from Vancouver to Victoria, then took the city bus to my school. I told Lance that he should meet him, and wow, did they hit it off. I don't know if it's just because they're good at making friends easily or what but literally within about 5 minutes they were chatting away. O__O It was insane.

So we went to my house(all of us) and hung out. Mom ordered pizza and we all sat in the movie room eating pizza and drinking pop and discussing how the hell Lance got SUCH BAD RAZORBURN, OH GOD, on his legs after shaving. IT'S SO BAD. Like, red everywhere, but it's still smooth, haha. Then we all play fought and hit eachother with USB cables, watched Nikki play Kingdom Hearts 2... etc.

I'm so tired out, I honestly haven't had that much fun since I left. So I'm going to go to bed. :)
I think I'll elaborate more then~
❀「other」 solitary

This has to be a record for me.

HEY GUYS. So I'm not dead. :D I think not posting for almost a month has got to be a new record for me. It's insane.

All that's really happened lately is the gigantic HEAT WAVE we just got. Up until about Wednesday we were having close to 5 degree weather with rain and it was cold and gross and yucky. Then on Thursday... we got to about 25 degrees. OMG WAS IT THE MOST AMAZING THING EVER. EVERYONE at school was lying on the huge field in the back of the field soaking up the sun. It was so nice, and it really feels like the summer now! Yesterday we hit about 30, and today probably about 20. It's so great. I was so tempted to skip the last two blocks on Thursday(I had Japanese and English), but I didn't. It was pretty depressing going back into the classrooms after it, haha.

Yesterday I went downtown with my family after school. Went to Bubble Tea Palace first, saw Ayuka(<3) and Mami, talked for a bit then went to the mall. I got the usual, Double Scoop of Madison Fever(Pineapple, Green Apple and Lychee) with half it being tapioca pearls and the other half pineapple jellies. :D Nikki got Double scoop of Cheeky Girl(Peach and Strawberry) with half being mango jellies and the other being strawberry. I didn't like Nikki's. D: So we went to the mall, returned the shirts that were too small, instead bought two dresses, a tank top and capri's from Urban Planet, went to Sirens and got those super high waisted jean capri's, then went to Espirit and I bought the most AMAZING jacket ever. It's knit, and navy and is kind of military like but baggy and... it's hard to explain. D: I love it though, and because of it wish it wasn't so hot out anymore. XD
We all went to Earls to eat. We were going to go to the Noodle Box but it was SO FULL. I got some thai dish and it was okay. None of us were really impressed with what we got, and Nikki and I ended up getting a burger at McD's in the end. XD

Do you ever like, do something or feel something and get all nostalgic and want to do something? Did that make sense?? I moved here in early August two years ago, and all I did was play Ragnarok, listen to Nelly Furtado and Sexyback, and hang out outside with the labtop.
Now that it's hot, I REALLY WANT TO DO THAT NOW. But everytime I download a new RO server I end up getting 89533985 viruses attached to it and I hate that. ;___; Plus I need more room on my computer otherwise it works really badly. I have like, 17Gb left only. ;___; I need to buy whatever it is that you can stick files on to it and take them off the computer? And they're like 100Gb? I forget what they're called. Either way, I don't have the money at the moment and it sucks. Ugh.

Anyways. I work in 2 hours, just finished cleaning the house and still have R&J english questions to answer. Yay me.
❀「other」 solitary

I know, I know, another post but....

KYAAAAAA KYOU KARA MAOU SEASON 3 IS ALREADY OUT OMG WHERE HAVE I BEEEEEN TILL NOW?
IT'S ALREADY APPARENTLY UP TO EPISODE 80-81!
C'mon Yuuri! SHOW SOME LOVE TO WOLFRAM SOON OKAY? I AM COUNTING ON SOMETHING FOR THIS SEASON, THE OVA'S JUST WEREN'T ENOUGH!
.......okay, now I'm going to go watch it. :D :D :D :D :D

Edit: OH CODFISH WTH I WISH 81 WAS OUT WOLFRAM NOOOOOOO. D: YOU CAN'T. YOU ABSOLUTELY CAN'T. AGH, I REALLY HATE EP. 80! ;_____;
  • Current Mood
    ecstatic ecstatic
❀「other」 solitary

Crazy Loop (Mm ma ma)


Dan Balan is the sexiest man on Earth.
First, he was sexy and silly in O-zone.
Now, he's just sexy and silly... even more. DOES THIS MAKE SENSE? IDK, BUT THIS HAS BEEN ON REPEAT AND I FUCKING LOVE THIS MAN.  The way he dances is so hot. *___*  & the noises he makes in this, urrrgh. I am becoming entranced. :D

This song is the most amazing song I've ever heard. Like, I've always loved him in O-zone(you know, the original band to the 'Numa Numa' song? Which is actually Dragostea Din Tei or whatever), especially in Despre Tine. Even though the video is crap and 70's styled... it's so hot. Haha, it's so ridiculous that I love it.

BUT THIS? THIS IS LIKE, AMAZING A++. GUARANTEED TO BECOME STUCK IN YOUR MIND. <3
IT HAS, LIKE ALL MY FETISHES AND THINGS I LOVE IN A MAN AND OBSESSIONS IN ONE MINDBLOWING VIDEO.

........my love for this has surpassed Kanjani8. IDK HELP ME? D:
❀「other」 solitary

UTABAN 080327 Kanjani8 WAHAHA


OMG MARU. XD
Ohkura's tallness is really sexy ok.
I really love their pants, and my new shorts match Ohkura's. :D

Uhm, so yeah. Kanjani8 is amazing. *___* All their performances are just so... so... shiny. Haha. I REALLY WANT TO LEARN THIS DANCE GUYS, THIS IS SRS BUSINESS.

........I really wish the version I downloaded of this worked. D:
❀「other」 solitary

誰よりキミが好きだから


I think this is going to be one of my new favourite songs by Kanjani8 --- and not just because it sounds like a James Bond/action theme song. XD As well not just because their outfits are hot. Who the heck are the dancers anyways?

More or less, it's because Ryo only has one solo line in it. Would have been better if he had none, but one is enough I suppose. I'm getting SO SICK of how Ryo and Subaru do nothing but steal Kanjani8's spotlight. Yes, I agree, they do have top voices in the band, but everyone else is good? I mean, my god, it's so rare to see Maru have a solo in a song like this. :\ I mean, thankfully Tacchon is starting to get more parts(to make up for the like, 3 years where he never sang due to being on the drums nonstop or something), but still. I love this song because it's Tacchon and Maru in it. It would be even better if it was say Hina or Yoko instead of Subaru(Shota too, but then it'd be a bit too Ashita-ish, don't you think?), but I suppose it's impossible to kick Subaru out of the spotlight for good. ):

IDK, comments? :)
❀「other」 solitary

ARGH GUNDAM 00 YOU SUCK. D;

So I just watched episode 24.
I cried.
Still am?
I just put on my makeup too, argh. IDK, it's just really really sad. I won't say what happens(has everyone watched it yet?) but OMG LICHTY ;___; AND TIERIAAAAAAA urgh. I am like, WTF throughout the whole episode. Everyone is disappearing and dying and getting defeated and HTF DID IT HAPPEN SO FAST MAN. Anyways, this season cliffhanger will be a killer, I just know it.

Sorry I haven't really... been commenting back on people lately, I just keep forgetting to do so. XD It seems I'm getting super lazy during Spring Break. All I've really done is work and lay around. Haha, I'm going to gain so much weight after this. >___>;;

I'm rewatching the entire series of Kyou Kara Maoh. Anyone ever watched that series? Easily my favourite anime ever. Great for fanfiction too because of the whole Wolfram is in love with Yuuri and they're accidentally engaged but Yuuri is kind of homophobic-like to him? Makes for amazing angst and romance there. It's really good though. YOU SHOULD WATCH IT IF YOU HAVEN'T YET.

So my friends at work are making me memorized some god awful Jonas Brothers song by Saturday... so that we can sing it together. GUYS, I DON'T WORK SATURDAY. O__o;; Nor do I want to listen to this song. D:<

For some reason, I read from chapter 363 to the end of Prince of Tennis. OMG ~*~YUKIMURA~*~. Is it bad to say I wanted Yukimura to KICK RYOMA'S ASS? AGH. Ooooooooooof course though, Ryoma wins. Like, what is even the point of reading that? They're all like, "OH, WHO'S GONNA WIN? WHO'S GONNA WIN?" and I'm like, "IT'S GONNA BE FRICKIN' RYOMA, HE'S THE MAIN CHARACTER AND IT'S THE LAST DAMN CHAPTER, USE YOUR BRAIN."
Whatever.
Hey, anyone tell me what chapters have lot's of Yukimura in it? :D :D :D Rikkai is the besttttt. Haha. Reading about Seigaku all the time is boring. >__>; AND WTH HAPPENED TO INUI'S FACE?!?!?

Uhm.
That's about it. I have to go to Hillside today to accompany my sister to the doctors. See what's really wrong with her. They said so far if she still has the rash for another week or so, it's really serious or something. IDK. Whatever. I have enough serious illness' in my life, it's high time she got sick at least once to make up for the time she teases me.  >__>;
❀「other」 solitary

Shopping!

So yesterday I actually got the day off(first Saturday off work in like, ever people, BIG NEWS OK.) and so my parents, my sister and I went up island to Nanaimo. :) We left at about 9 in the morning, went to Timmies for breakfast and left. Pretty uneventful ride till about Ladysmith, my sister stole my cellphone so that she could listen to Kanjani8 on the way there. :\ At a red light near Ladysmith some guy rammed into the back of our car. I got coffee all over myself(hair, pants, face, jacket, everything.) and screamed and akjgnakjgs D: D: D: NOT COOL OK? He's all, "I'm sorry I didn't see you." and my Dad's like, "Were at a fucking RED LIGHT? WTH?" but the car was okay so my Dad let him off. Nyah, I smelled like coffee for the remainder of the day.

Got to Nanaimo, went to some mall that had the JYSK store in it(the whole reason why we went in the first place, it's some housing decorating store? My parents are all gung-ho on finding stuff for the house so...) and so my sister and I wandered the mall. We went to their Curious Comics and bought some Kingdom Hearts cards(just to be geeky, C:) and this... Pokemon book for little kids. And I mean little kids. It's about 8 pages long, and it's, "Pikachu's Day." The whole thing is like, "Pikachu got a Pika-Boo-Boo. Pikachu wants to play a Pika-game. Pikachu eats it's Pika-food." ETC. It was just too priceless but the guy was making fun of us SO HARD. XD;;

Went to the big mall afterwards. Biggest mall on the island and caters to one of the smaller cities, wtf. Anyways, spent a good $80 in Urban Planet, $40 at Aldo, $25 at Bluenotes... and more. Haha. I bought these crazy pink skinny jeans, just as a spur of the moment(they're ADORABLE, AWESOME COLOUR!) but they REALLY should have a tag on them that says if you are a size 11, you are just too fat to wear skinnies. :) BECAUSE IT'S TRUE, I AM JUST NOT TINY ENOUGH FOR THESE TYPES OF JEANS ;____; FUCK, I mean a size 11. They make my legs look like whales, haha. Whatever though. I also bought a light denim vest that again is a little tight on me, a cute green spring top and two gold coloured necklaces(from UB). From Bluenotes I bought this really cute beige over-cardigan-like thing? Hard to explain. At Aldo I got this suuuuuper gorgeous bag 8)

AND AT PAYLESS I GOT THE MOST PERFECT YASUDA SHOTA SHOES EVER.
http://pics.livejournal.com/roxal/pic/00086cpb/s320x240
(Because the uploader is being lame)

My sister bought(with my money) Super Smash Brothers for the Wii and MySims.

TL;DR WE GOT HIT BY A CAR AND I SPENT LIKE, A WHOLE PAYCHECK IN 3 HOURS. C:

Today I worked 130-10, but I forgot my blouse and my Mum took till 2 to get it to me so I instead worked 2-10 and got only one half hour lunch versus the half hour lunch plus two 15 minute breaks I would have gotten, THANKS MUM. As well, she gave me the goddamn MATERNITY BLOUSE AND NOT MY BLOUSES THAT ACTUALLY FIT so I was swimming in my uniform; not comfortable tyvm. D; Today was slow too, and boring, and I was short-staffed and agjnaksjgkaj yuck. I work tomorrow at 5.

So I've been watching DL4 for the first time(stfu okay, I'm a little slow here.) and I must say, it's pretty cool. I love Rikkai so much. SO MUCH. They are by far the coolest team EVER, BETTER THEN SEIGAKU OR HYOUTEI OR FUDOMINE OR ANYONE. I love how motherly Yukimura is in the whole thing too, like when Sanada is making them repeat things and Akaya is sulking and Yukimura touches his elbow and Akaya stands straight again. Or how couple-y Sanayuki was the whole time. :) Also, Niou and Yagyuu's duet is the BEST SONG EVER IN TENIMYU, and this performance was awesome. I like how they performed in it and I reeeeeeaaallly think Niou's actor is kinda hot. Especially when he goes up to the camera once he's himself again.

Anyways. Off to bed for me. Tomorrow I have to clean up and do all my homework and go to work.
Ick.

PS, my sister's friend Ashley from Penticton is here. Sorta fun I suppose. :\?